- When I'm gone ..

Och så var det helg.. Tiden går snabbt. Den bara springer förbi.. Man hinner knappt tänka. Inte för att de är så bra att man tänker för mycket, men i alla fall. Ibland i alla fall (a)
Vad ska man göra idag då? Det är ju fredag och allt?
Aa, jag i alla fall ska vara hemma och mysa bara. Ska tända ljus o så & bara ta det lugnt!
(Tystnaden som uppstår när man trodde att Let's dance är idag. Man kopplar upp sig på tv4's hemsida, och ser att det står 30 mars.. taggad i onödan..)
 HAHA, pinsamt.
Imorgon är det jobb, så idag ska jag bara ligga o ta de så lugnt som möjligt. Jobbar nämligen imorgon kväll, och sedan morgonen därpå med start kl 09.00. Det blir inte mkt koppla av förutom idag, o sovmorgon imorgon. Skönt.
En sak jag kom att tänka på, som jag har tänkt på förut och som säkert många andra gör..
Vad händer när vi försvinner från världen? Jag menar inte ifall man kommer till himmel/helvete etc, utan hur reagerar folk? Hur fortsätter livet utan dig? Vad ändras osv..? Enough with ångest :p Lyssnade på Eminems "When I'm gone.." o då tänkte jag på titeln av låten. Vad händer egentligen? Kan du se ner på de du älskar från himlen? You never know what's coming for you.
Klicka här om du vill höra Eminem's When I'm gone & se på musikvideon. Måste säga att Eminem (Marshall) är riktigt grym!




Lite saker till min Studentskive outfit.. Haha, jag ekade i bilden, aja..
 "Jag kom precis ifrån armén"
Woho! Tagga till. Snart gället det. All-in!
(Min skiva: 28/3-12) :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0