- Robot (?)

Godmorgon!
Känner mig lite som en robot ibland.
Vi alla är som robotar.
Vi vaknar tidigt, antingen går till skolan/jobbet, kommer hem, äter, sover, vaknar.. o samma rutin igen.
Jag känner mig som en riktig robot. Speciellt när man har börjat jobba igen. Innan kunde man göra något fast man hade skola, men nu känns d som att jag jobbar varje dag. Jag sger inte att de é dåligt, de e bra o jobba (erfarenhet etc.) men man behöver inte lämna livet ifrån sig för de..? Okej, så långt har jag inte gått än, men jag gör inget förutom att jobba o plugga?


(Bild från "Modell" grejen)

(ska inte påstå att jag pluggar mkt, men de lilla jag gör borde väl ändå räknas..)
Bli aldrig robot. Inget är värt att riskera. Känner redan att jag börjar bli lite känslokall :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0