- No time! :(

Har inte hunnit uppdatera någonting alls. Har haft så mkt runt omkring mig.

Klarar inte av folk som provocerar, provocerar och fortsätter provocerar..
Hur orkar man..? Hur orkar man heeela tiden försöka göra livet surt för andra..?
Kan någon förklara de för mig, för jag förstår inte hur ondska kan driva en människa så hårt.
O sen säger man förlåt hela tiden, o gör om exakt samma sak, fast man personen vet att man blir sur.
Till slut EXPLODERAR man! Bokstavligen. Hur orkar man provocera en annan människa i ca 2 år? HUR?!
O så missbrukar man verkligen ordet "förlåt". Till slut är ordet inte värt ngnting alls. För mig är "förlåt" ett lika starkt ord som "jag älskar dig". De kanske inte är starkt för alla, men det är 2 riktigt starka ord för mig.
Vad är ordet värd om du säger "jag älskar dig" till alla som du träffar? Klart att en person inte känner att de é speciellt då.
& för er som blir provocerade av människor, i princip varje vecka, jag tänker inte sitta här o säga: "Strunta i honom/henne"; för de som hände mig idag, var inte kul alls. Usch! Hatar o bli så arg! De tog 2 år för mig att bryta ut. Och då: PÅ RIKTIGT. Det finns gränser hur långt en människa kan provocera. Tro mig, till slut: FLIPP!
Jag kan bli irriterad och arg annars också, dock inte ofta, men när om man fått mig att totalt få black-out, då grattis så har man lyckats.  2 år..

Låt aldrig någon provocera dig. Inte ens en gång. Låt aldrig någon förnedra dig. Aldrig någonsin. Ta aldrig skit.
Rätt ska vara rätt. Va aldrig för snäll. Låt ingen någonsin trampa på dig! Du är mer värd än så. Du kommer ångra dig i slutändan. Tro mig. Sätt folk på plats från början. För annars tar de ALDRIG slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0