- Calming down.. (a)

Det är hemskt hur dåligt humör man kan bli på ibland. Det värsta är att jag har varit på dåligt humör nu i 2 dagar när jag kommit hem, och typ sovit som ett djur. Jag har sovit så mkt så att jag fått migrän.
Jag hatar att vara på dåligt humör, blir arg på mig själv, men det är inte mkt man kan göra åt just då heller.
Ibland är man inte glad, så är det bara. Det går i alla fall över, som tur är! (a) :)

Har duschat av mig min ilska/mitt dåliga humör nu.. kollar på "The Voice" Sverige med mamma. Ska kolla vilka som åker ut (vilka som hamnar i final) och sedan ska jag nog kolla någon film eller på serien "Fawlty Towers/Pang i bygget" och sedan lägga mig. Jobbar imorgon.



Hur långt är du beredd att gå för kärlek?
G'night & Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0